hari ini : feels like nothing....


.

As salam semua...hari ini 13hb Mac 2011..ade ape dgn tarikh ini??..x de ape sebnrnyer tp hari kalau nak ikut tajuk aku ari ini itulah ape yg aku rase...aku bukan seorang yg emosional sbnrnye tp mungkin ape yg aku nk luahkan di sini tiada kaitan dgn sesape..wah gitu!..ape yg boleh aku katekan ari ini aku sgt la rase sedih,kecewa,rase nk menangis..somebody help me!..ape yg aku harapkan tatkala aku rase mcm nk menangis aku mengharapkan seseorang membawa aku ke puncak gunung..over yerk..puncak bukit sudah..hehe..utk aku menjerit sesuka hati..ehem3x..ape kena ngan aku ari ni..dr pagi td aku menahan utk tidak menulis d entri  ini tp apakan daya tepat jam 5:20 pm aku tidak dpt menahan utk meluahkan..tatkala masa ini kepala aku sudah tersgt pening,mata tersgt la mengantuk ttp mata ini tidak mahu tidur.huhu.sesiapa yg tidak suka d harapkan tidak payah la membaca entri ini nnt bertambah pulak dosa mengumpat kan..huhu..uhukkk3x..teremosional lg..ngeh3x..
    
 kalau nak ikutkan hari ini minda dan fizikal sy teramatlah penat dan tidak berdaya krn dr 730 pg gigih bangun awal sbb kena belaja moto dan d sambung belaja keta smpai pkul 2..dgn kekurangan makann..ek eleh..hehe..maksudnyer cafe x dek jual makann maka bertmbh la kekurngan tenaga ni..klau nk ikutkn logik akal mmg la akan memengsankan diri d katil..tp dgn perasaan yg mcm ni boleh ke nk bertenang..d sebbkan tu lah ari ni sy belaja keta pling teruk sbb x leh fokus....ari selasa ni test JPJ...Ya Allah,permudahkan segalanya..
  
      sy cube utk tidak membuat kisah wpun sebnrnyer sy amik kisah.sy cube utk tdak merasa apa2 wpun sebnrnyer sy merasakan apa2 ..ape yg boleh dkatekan doaku mengiringi perjalanan mu di sana..terima kasih..sekian ~~

  1. wei..hari bukan 13 mac ke?..hehe..da xsabo nk jpj la tu..hik3

  1. nmpak sgt la kan aku..hahaha

  1. haha..
    xpe..aku je tau...kah3..
    aku xpuas hatila blaja keta td..
    ase mau blaja lg sekali..uwaaaahhhh!!

  1. sgt tepat..ari ni aku belaja pling teruk dlm sejarah aku belaja b4 dis..aku ade lah org pling teratas yg akan mengulang..agagaga~~

  1. jgn gitu dOng..insyaAllah xkan ulang lg sekali..xsanggup la..cukupla sekali..keyakinan kna tggi wpun xtggi..agOgOgO~

  1. InsyaAllah..doa bnyak2x..semoga dpt JPJ yg mukanyer manis bak gula..haha